Primirea documentelor la păstrare
Persoana care desfășoară activitate notarială primește la păstrare documente, conform unui inventar întocmit în două exemplare, eliberând persoanei care a depus documentele la păstrare certificat și un exemplar al inventarului. Documentele primite la păstrare se restituire la prezentarea certificatului și a inventarului sau în baza unei hotărâri a instanței de judecată. Se va avea în vedere posibilitatea practică și efectivă de a depozita înscrisurile/documentele în condiții de siguranță. Depozitarea trebuie să nu contravină legii și altor dispoziții de ordine publică sau bunelor moravuri. Deponentul declară pe propria răspundere că înscrisurile/documentele au proveniență legală.
publicService.steps.title
- 1Pas 1 Depunerea solicitării
Depunerea solicitării și a setului de documente pentru păstrare la sediul misiunilor diplomatice și oficiile consulare a Republicii Moldova din țara în care se află solicitantul.
- 2Pas 2 Examinarea cererii
Examinarea cererii de către funcționarul consular
- 3Pas 3 Achitarea taxei
Achitarea taxei consulare
- 4Pas 4 Informarea cu privire la decizia de primire/respingere a documentelor la păstrare
Prestarea serviciului