Primirea documentelor la păstrare

Persoana care desfășoară activitate notarială primește la păstrare documente, conform unui inventar întocmit în două exemplare, eliberând persoanei care a depus documentele la păstrare certificat și un exemplar al inventarului. Documentele primite la păstrare se restituire la prezentarea certificatului și a inventarului sau în baza unei hotărâri a instanței de judecată. Se va avea în vedere posibilitatea practică și efectivă de a depozita înscrisurile/documentele în condiții de siguranță. Depozitarea trebuie să nu contravină legii și altor dispoziții de ordine publică sau bunelor moravuri. Deponentul declară pe propria răspundere că înscrisurile/documentele au proveniență legală.

publicService.steps.title

  • 1
    Pas 1 Depunerea solicitării

    Depunerea solicitării și a setului de documente pentru păstrare la sediul misiunilor diplomatice și oficiile consulare a Republicii Moldova din țara în care se află solicitantul.

  • 2
    Pas 2 Examinarea cererii

    Examinarea cererii de către funcționarul consular

  • 3
    Pas 3 Achitarea taxei

    Achitarea taxei consulare

  • 4
    Pas 4 Informarea cu privire la decizia de primire/respingere a documentelor la păstrare

    Prestarea serviciului

publicService.disclaimerMinisterul Afacerilor Externe
publicService.categories.title
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.