Înregistrarea la medicul de familie
Pentru a beneficia de asistenţă medicală primară achitată din fondurile de asigurare obligatorie de asistenţă medicală, fiecare cetăţean trebuie să se înregistreze la medicul de familie în instituţia medicală primară.
Schimbarea medicului de familie şi a instituţiei medicale primare poate fi efectuată pe tot parcursul anului, peste șase luni de la ultima schimbare/înregistrare, cu excepţia cazurilor când persoana îşi stabileşte locul de trai în altă localitate, inclusiv în alt sector al mun. Chişinău.
Puteţi alege o singură instituţie medicală primară, preferabil cea mai apropiată de locul de trai.
publicService.steps.title
- 1Pasul 1. Identificarea disponibilității
Adresaţi-vă medicului de familie ales, pentru a obţine acordul de a vă înscrie pe lista sa.
- 2Pasul 2. Depunerea cererii
Cererea se depune prin completarea modelului prestabilit (în atașament). Depuneţi cererea la medicul de familie, dacă vă înregistraţi pentru prima dată sau schimbaţi medicul în cadrul aceleiaşi instituţii medicale. Pentru schimbarea medicului de familie într-o altă instituţie medicală, depuneţi personal cererea la serviciile de relaţii cu beneficiarii ale CNAM, care se află în cadrul agenţiilor teritoriale ale CNAM.
- 3Pasul 3. Informarea cu privire la înregistrare
În maxim 10 zile, reprezentanţii Serviciului de relaţii cu beneficiarii al CNAM vă vor informa despre modificarea datelor în sistemul informaţional în ceea ce priveşte înregistrarea pe lista medicului.
- 4