Efectuarea examinării balistice a armelor dezactivate
Efectuarea examinării balistice a armelor dezactivate
Descrierea procesului de obținere a serviciului în cauză
- 1Pasul 1. Depunerea cererii
Pentru efectuarea examinării balistice a armei dezactivate și eliberarea raportului de constatare tehnico-științifică, solicitantul prezintă la Centrul tehnico-criminalistic şi expertize judiciare pe adresa: str-la Putna 10 (V.L.Komarov 10), mun. Chişinău 2059 , în ziua depunerii cererii: - actul confirmativ de achitare а tarifului pentru prestarea serviciilor in suma de 420 lei pentru armă (conform anexei nr.2 la Lege Nr.130 din 08.06.2012 privind regimul armelor și al munițiilor cu destinația civilă); - copia permisului de dezactivare a armei eliberată de către serviciul abilitat al IGP la evidența cărui se află arma; - copia procesului-verbal de dezactivare a armei eliberate de către armurier licențiat; - arma dezactivată; - copia permisului de armă; - cerere de efectuare a examinării balistice.
- 2Pasul 2. Achitarea serviciului
Datele bancare pentru servicii contra plata al IGP: Beneficiar: MF-TR Chișinău- bugetul de stat Inspectoratul General al Poliției Prestatorul beneficiar: Ministerul Finanțelor- Trezoreria de Stat COD IBAN: MD09TRPAAA142310A14294AA Cod fiscal: 1013601000495 Codul băncii: TREZMD2X MOLDINDCOMBANK
- 3Pasul 3. Examinarea pachetul de documente anexate la cerere și arma dezactivată
Specialistul din cadrul Centrului tehnico-criminalistic şi expertize judiciare examinează arma dezactivată
- 4Pasul 4. Eliberarea raportului de constatare tehnico-științifică
Solicitantul se prezintă la Centrului tehnico-criminalistic şi expertize judiciare pentru recepționarea raportului de constatare tehnico-științific și a obiectului prezentat spre examinare.