Selectarea şi furnizarea, la cerere, a informaţiilor analitice sau de sinteză pentru obiectele de proprietate intelectuală
Selectarea şi furnizarea, la cerere, a informaţiilor analitice sau de sinteză pentru obiectele de proprietate intelectuală privind:
a) statutul juridic al OPI
b) solicitantul/titularul obiectelor de proprietate intelectuală
c) portofoliul obiectelor de proprietate intelectuală deţinut de o persoană
d) invenţiile
e) mărcile protejate în Republica Moldova
f) desenele şi modelele industriale protejate în Republica Moldova
g) indicaţiile geografice, denumirile de origine şi specialităţile tradiţionale garantate protejate în Republica Moldova
- Solicitant al serviciilor poate fi orice o persoană fizică sau juridică, ori reprezentatul acestora, împuternicit prin procură generală
- Serviciile pot fi solicitate prin depunerea formularului în format fizic sau în format electronic.
publicService.steps.title
- 1Pasul 1. Depunerea cererii
Cererea se depune: - la ghişeul Agenţiei pe adresa: Str. Andrei Doga nr. 24, bloc 1, MD-2024, Chișinău, Republica Moldova;- prin e-mail, cerere@agepi.gov.md
- 2Pasul 2. Achitarea serviciului
Serviciul se achită: - prin intermediul serviciului guvernamental de plăți electronice MPay (https://mpay.gov.md); - direct la ghișeu;- prin transfer bancar.
publicService.channels.4.title - 3Pasul 3. Procesarea şi Examinarea
Executorul recepționează cererea de la superiorul direct;
verifică achitării taxei de stat; identifică obiectul și serviciul solicitat; elaborează nota de serviciu prin care solicită asistența direcției corespunzătoare de profil pentru efectuarea cercetării documentare; recepționează informația referitoare la cercetarea documentară, inclusiv anexele la ea, de la direcția corespunzătoare;
în baza rezultatelor prezentate de direcția în a cărei executare a fost transmisă cererea, elaborează scrisoarea de răspuns, raportul de cercetare documentară și perfectează anexele; transmite întregul pachet de documente la vizat către șeful Secției comunicare și instruire, apoi spre semnare de către conducerea AGEPI, apoi către Serviciul managementul documentelor pentru înregistrare și expediere.
- 4Pasul 4. Expedierea răspunsului către solicitant
Raportul de cercetare documentară și scrisoarea de însoțire pot fi expediate prin poștă, prin e-mail sau ridicate la ghișeu.