Atestarea mandatarilor autorizaţi sau evaluatorilor în domeniul proprietăţii intelectuale
Atestarea solicitanţilor de a obţine certificate de mandatar autorizat se efectuează de către Comisia de atestare şi disciplină a mandatarilor autorizaţi in domenil PI, care se formează din cel puţin 5 persoane şi a cărei componenţă se aprobă prin ordinul directorului general al AGEPI. Cererea de atestare în calitate de mandatar autorizat se prezintă pe un formular-tip, aprobat de AGEPI.
Atestarea evaluatorilor obiectelor de proprietate intelectuală pentru obținerea certificatului de calificare se efectuează de către Comisia de atestare și disciplină a evaluatorilor obiectelor de proprietate intelectuală, care se instituie prin ordinul directorului general în componență de 5 persoane, în baza cererii de atestare depuse de solicitant.
Descrierea procesului de obținere a serviciului în cauză
- 1Instituirea Comisiei de atestare și disciplină a evaluatorilor obiectelor de proprietate intelectuală
Prin ordinul directorului Agenției se instituie comisia și se stabilește termenul de prestare a serviciului (după caz);
- 2Recepționarea cererilor de atestare a evaluatorilor obiectelor de proprietate intelectuală si a actelor anexate la aceasta
Cererile se depun la ghișeul Agenției pe adresa: Andrei Doga 24/1, Chișinău sau se transmite prin e-mail: cerere@agepi.gov.md,
- 3Examinarea cererilor depuse și actelor anexate
Urmare examinării cererii și a documentelor anexate se emite decizia Comisiei cu referire la admiterea la examenul de calificare
- 4Desfășurarea examenului de calificare; Adoptarea deciziei Comisiei privind rezultatul atestării, înștiințarea candidaților;
- 5Eliberarea certificatului de calificare reînnoit
Certificatul se eliberează la ghișeul Agenției pentru o perioadă de 5 ani în termen de pînă la 15 zile din ziua adoptării deciziei Comisiei de atestare.