Întocmirea și eliberarea actelor de identitate a marinarului pentru cetățenii Republicii Moldova

Efectuarea formalităților procedurale aferente perfectării actelor de identitate a marinarilor.

Descrierea procesului de obținere a serviciului în cauză

  • 1
    Pasul 1. Depunerea cererii

    Cererea și documentele aferente se depun la sediul ANRM pe adresa: mun. Chișinău, Șoseaua Hâncești, 53

  • 2
    Pasul 2. Examinarea documentelor depuse.

  • 3
    Pasul 3. Eliberarea contului spre plată și achitarea serviciului

    Serviciul poate fi achitat prin intermediul serviciului guvernamental de plăți electronice MPay

    Achită

  • 4
    Pasul 4. Perfectarea demersului către ASP privind confecționarea actului de identitate a marinarului

    Demersul se depune la ASP împreună cu pachetul de acte.

  • 5
    Pasul 6. Perfectarea actului de identitate și a carnetului de marinar, după caz

  • 6
    Pasul 7. Eliberarea actului de identitate și carnetului de marinar, după caz

    Documentele se eliberează la ghișeul Agenției.

Informația din această pagină este oferită de către Agenția Navală a Republicii Moldova. În cazul în care considerați că informația este incompletă sau incorectă, vă rugăm să contactați reprezentanțiiAgenția Navală a Republicii Moldova
Agenția Navală a Republicii Moldova
Mai multe
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.