Întocmirea și eliberarea actelor de identitate a marinarului pentru cetățenii Republicii Moldova
Efectuarea formalităților procedurale aferente perfectării actelor de identitate a marinarilor.
Descrierea procesului de obținere a serviciului în cauză
- 1Pasul 1. Depunerea cererii
Cererea și documentele aferente se depun la sediul ANRM pe adresa: mun. Chișinău, Șoseaua Hâncești, 53
- 2Pasul 2. Examinarea documentelor depuse.
- 3Pasul 3. Eliberarea contului spre plată și achitarea serviciului
Serviciul poate fi achitat prin intermediul serviciului guvernamental de plăți electronice MPay
Achită - 4Pasul 4. Perfectarea demersului către ASP privind confecționarea actului de identitate a marinarului
Demersul se depune la ASP împreună cu pachetul de acte.
- 5Pasul 6. Perfectarea actului de identitate și a carnetului de marinar, după caz
- 6Pasul 7. Eliberarea actului de identitate și carnetului de marinar, după caz
Documentele se eliberează la ghișeul Agenției.
Informația din această pagină este oferită de către Agenția Navală a Republicii Moldova. În cazul în care considerați că informația este incompletă sau incorectă, vă rugăm să contactați reprezentanțiiAgenția Navală a Republicii Moldova
Categoriile serviciului
V-a fost utilă informația de pe această pagină?