Certificat privind impozitul pe venit achitat de nerezident în Republica Moldova
Obținerea certificatului privind impozitul pe venit achitat de nerezident în Republica Moldova
Descrierea procesului de obținere a serviciului în cauză
- 1Pasul 1. Depunerea Cererii
Cererea cu anexarea documentelor se depune: a) pe suport de hârtie prin poștă la adresa: Constantin Tănase nr. 9, MD-2005, Chișinău, Republica Moldova; b) personal pe suport de hârtie la sediul SFS la adresa: Constantin Tănase nr. 9, MD-2005, Chișinău, Republica Moldova sau la ghișeul Direcției deservire fiscală din raza de deservire a solicitantului/la sediul Direcției deservire contribuabili mari; c) în formă electronică la adresa electronică mail@sfs.md.
- 2Pasul 2. Examinarea solicitantului din punct de vedere a razei de deservire.
- 3Pasul 3. Verificarea condițiilor necesare pentru eliberarea certificatului.
- 4Pasul 4. Perfectarea certificatului 3-DTA17/4-DTA17.
- 5Pasul 5. Avizarea, semnarea și înregistrarea certificatului.
- 6Pasul 6. Asigurarea identificării solicitantului.
- 7Pasul 7. Eliberarea certificatului solicitantului.
Certificatul se recepționează al ghișeul SFS
- 8Pasul 8. Îndosarierea certificatului
Informația din această pagină este oferită de către Serviciul Fiscal de Stat. În cazul în care considerați că informația este incompletă sau incorectă, vă rugăm să contactați reprezentanțiiServiciul Fiscal de Stat
Categoriile serviciului
V-a fost utilă informația de pe această pagină?