Înregistrarea activității de prelucrare și/sau fabricare a mărfurilor supuse accizelor

Înregistrarea/anularea statutului de plătitor de acciză;

Descrierea procesului de obținere a serviciului în cauză

  • 1
    Pasul 1. Depunerea solicitării

    Solicitarea poate fi depusă: 1) online, prin accesarea portalului www.sfs.md, accesarea sistemului „Cabinetul personal al contribuabilului”, autentificarea în cadrul sistemului prin intermediul serviciului guvernamental de autentificare și control acces - MPass; accesarea serviciului SIA „e-Cerere”, modulul „Administrarea plătitorilor de accize”, completarea cererii cu privire la înregistrare/anulare a certificatului de acciză al antrepozitarului autorizat, introducerea datelor din documente în cadrul sistemului; 2) la ghișeu, prin prezentarea în cadrul Direcției de deservire fiscală din raza de deservire a contribuabilului și depunerea setului de documente și a cererii cu privire la eliberarea/anularea certificatului de acciză al antrepozitarului autorizat.

    Solicită

  • 2
    Pasul 2. Examinarea solicitării și a documentelor anexate

  • 3
    Pasul 3. Ridicarea Certificatului.

    În cazul depunerii solicitării on-line vizualizarea informației de către contribuabil are loc în SIA ,,e-Cerere”, iar în cazul depunerii solicitării la ghișeu Certificatul se ridică de la ghișeu.

Informația din această pagină este oferită de către Serviciul Fiscal de Stat. În cazul în care considerați că informația este incompletă sau incorectă, vă rugăm să contactați reprezentanțiiServiciul Fiscal de Stat
Serviciul Fiscal de Stat
Mai multe
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.