Eliberarea informației din arhiva cadastrală
Informaţia din arhiva cadastrală despre bunul imobil constituie informaţia despre istoricul situaţiei juridice, tehnice a bunului imobil, conform datelor din dosarul de inventariere tehnică,
dosarul cadastral sau registrul bunurilor imobile şi dacă nu poate fi furnizată ca serviciu separat(certificat din registru, plan sau copii de pe documente).
publicService.steps.title
- 1Depunerea cererii
Cererea se depune la ghișeul registratorului, din cadrul Centrului multifuncțional, în a cărei rază de activitate se află bunul imobil. La depunerea cererii se examinează materialele cadastrale și se ia decizia de acceptare sau respingere a cererii.
- 2Achitarea serviciului
Serviciul poate fi achitat la ghişeu sau prin intermediul serviciului guvernamental de plăți electronice MPay: https://mpay.gov.md/
- 3Executarea cererii
Se întocmeşte de către registrator sau inginer cadastral, informaţia din arhiva cadastrală despre bunul imobil despre istoricul situaţiei juridice, tehnice a bunului imobil, conform datelor din dosarul de inventariere tehnică, dosarul cadastral sau registrul bunurilor imobile, în dependenţă de cele solicitate în cerere.
- 4Выдача документов
Eliberarea actelor la sediul Serviciului cadastral teritorial, în a carei rază de activitate se află bunul imobil, cu excepția mun. Chișinău, raionul Șoldănești și Criuleni.
Eliberarea informației din arhiva cadastrală despre teren fără construcții, plantație perenă