Eliberarea informației din arhiva cadastrală

Informaţia din arhiva cadastrală despre bunul imobil constituie informaţia despre istoricul situaţiei juridice, tehnice a bunului imobil, conform datelor din dosarul de inventariere tehnică,

dosarul cadastral sau registrul bunurilor imobile şi dacă nu poate fi furnizată ca serviciu separat(certificat din registru, plan sau copii de pe documente).

publicService.steps.title

  • 1
    Depunerea cererii

    Cererea se depune la ghișeul registratorului, din cadrul Centrului multifuncțional, în a cărei rază de activitate se află bunul imobil. La depunerea cererii se examinează materialele cadastrale și se ia decizia de acceptare sau respingere a cererii.


  • 2
    Achitarea serviciului

    Serviciul poate fi achitat la ghişeu sau prin intermediul serviciului guvernamental de plăți electronice MPay: https://mpay.gov.md/

  • 3
    Executarea cererii

    Se întocmeşte de către registrator sau inginer cadastral, informaţia din arhiva cadastrală despre bunul imobil despre istoricul situaţiei juridice, tehnice a bunului imobil, conform datelor din dosarul de inventariere tehnică, dosarul cadastral sau registrul bunurilor imobile, în dependenţă de cele solicitate în cerere.

  • 4
    Выдача документов

    Eliberarea actelor la sediul Serviciului cadastral teritorial, în a carei rază de activitate se află bunul imobil, cu excepția mun. Chișinău, raionul Șoldănești și Criuleni.


Instituția Publică Cadastrul Bunurilor Imobile
buttons.more
publicService.categories.title
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.