Autorizația pentru activitatea de administrator autorizat
Obținerea autorizației pentru activitatea de administrator autorizat
publicService.steps.title
- 1Pasul 1. Depunerea cererii
Cererea se depune la sediul Ministerului Justiției pe adresa: mun. Chișinău, str. 31 August 1989, nr. 82 sau se transmite prin e-mail la adresa: secretariat@justice.gov.md (în cazul când solicitantul dispune de semnătură electronică sau mobilă), sau prin intermediul oficiului postal (în cazul când solicitantul semnează olograf)
- 2Pasul 2. Examinarea cererii și a documentelor prezentate
În cazul în care se depistează unele lipsuri sau neajunsuri acestea se soluționează în procesul de examinare. După înlăturarea neajunsurilor se elaborează de către persoana responsabilă proiectul ordinului privind eliberarea autorizației pentru activitatea de administrator
- 3Pasul 3. Semnarea ordinului
Proiectul ordinului este vizat și coordonat de către subdiviziunea responsabilă, contrasemnat de secretarul de stat care coordonează domeniul de activitate, apoi se prezintă spre semnare ministrului
- 4Pas 4. Emiterea și eliberarea autorizației
După semnarea Ordinului se completează/dactilografiază autorizaţia pentru activitatea de administrator de către persoana responsabilă a subdiviziunii specializate din cadrul Ministerului Justiției. Autorizația este semnată de către ministrul justiției cu aplicarea ștampilei Ministerului Justiției și poate fi ridicat la sediul Ministerului Justiției pe adresa: mun. Chișinău, str. 31 August 1989, nr. 82 de către titular (sub semnătură) în baza actului de identitate